Godisråtta

 
Jag gick med i viktklubb.se för några veckor sedan. Först var jag motiverad och åt nyttigt och sedan Skulle jag börja röra på mig för att gå ner i vikt lite snabbare. Eftersom jag endast kan träna hemma för jag är ju ensamstående under veckorna så beslöt jag mig för att börja promenera på rasten varje dag. Efter första promenaden blev jag sjuk. Det var för två veckor sen. Jag är fortfarande inte bra. Det går upp och ner varje dag. Idag gick det ner. Fasen vad dåligt jag mår. Halsont som aldrig försvinner, förkyld, huvudvärk mm. Då är det inte lätt och hålla igen och banta. Men nu är det helg och jag ska vila mig frisk. Sen ska jag börja röra på fläsket igen. Sluta äta godis helt och hållet fixar jag nog inte, godisråtta som jag är.

Kommentarer
Postat av: Helen

Strongt att du kommer ut på promenad i alla fall. Jag har samma problem fast att jag har F hemma i veckorna. Jag jobbar så mycket och har så långa dagar att jag inte orkar träna när jag väl kommer hem. Synd att man alltid orkar ta den där chokladbiten som man borde ha låtit bli...

Svar: Ja visst orkar man alltid ta sig något onyttigt fast man borde låta bli. Man orkar tilloch med ta sig till affären för att endast köpa godis, hur trött eller sjuk man än är :) Jag kan förstå att du inte orkar träna efter ditt jobb. Du har ju jättelånga dagar och långt till jobbet. Vad kul att ni ska flytta till bråten. Det är så mysigt där.
Kristinamille

2012-11-17 @ 06:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0