Förkyld så in i bängen

Då var den här på riktigt. Den förbannade förkylningen. Tur att den kom idag, en lördag. Jag har redan varit hemma så mycket från jobbet denna månad att jag inte har råd att vara hemma mer. Eftersom jag tycker väldigt mycket synd om mig själv så ska jag cykla till netto och köpa en chipspåse. Det får bli starka chips eftersom jag knappt känner någon smak. I förmiddags blev det en loppisrunda. Vi började med pingstkyrkans loppis, och jesus kristus vad mycket folk det var. Hittade tomtekläder till Milton och en jultallrik samt några böcker. Nej nu måste jag städa lite innan killarna river hela huset. Det ser ut som ett riltigt sunkigt loppis här hemma.

Kommentarer
Postat av: Helen

Grillchips kanske? :-) Såg att OLW hade en omröstning om vilken chipspåse från förr som man skulle vilja ha tillbaka. Jag säger bara den blå påsen med pepparchips eller den orangea med lövtunna salta chips...mums :-) Tyvärr verkar många rösta på Ranchchips som jag har för mig inte var någon favorit.

2012-11-17 @ 19:00:08
Postat av: Till Helen från Kristina

Jag gillade Ranchchipsen jättemycket en period men jag har för mig att du inte var så förtjust i dem. Pepparchipsen var så goda. Fast jag skulle vilja ha tillbaka estrellas Dillspinns. De var himmelska. Fast inget smakade så bra som grillchips i 25 grams påse i bastun i badhuset :)

2012-11-21 @ 22:11:30
URL: http://kristinamille.blogg.se
Postat av: Helen

Hahaha nej de var bara bäst och de pyttesmå godispåsarna som man åt när man åkte hem från badhuset :-)

2012-11-22 @ 18:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0