Visst fan, jag har ju en blogg



Det kanske är bäst att uppdatera bloggen. Det var ju ett tag sedan.

Mycket har hänt sen senast, men inget jätteviktigt. Allt är som vanligt. Jag jobbar under veckorna och städar på helgerna. Jag tänkte senast igår att det var länge sedan någon av sönerna var sjuka. Knappt hade jag tänkt tanken klart så började Milton få ont i sin hals. Så imorgon blir jag hemma med killarna. Milton hade 38.2 graders feber nu ikväll och var röd i halsen och det lät så tjockt när han pratade. Lille gubben.

Annars jobbar jag med att ta det lugnt och inte stressa. Har vaknat några nätter av att inte riktigt kunna andas ordentligt. Det känns som om något tar emot och jag kan inte ta djupa andetag. Så nu har jag börjat morgonen med att ligga stilla i fem minuter och inte tänka på vad som ska hinnas med under dagen och vilka svårigheter jag kan tänkas stöta på  utan bara andas och inte tänka alls. Bara vakna till och känna frid. Det har lyckats bra hittills och idag kände jag mig pigg hela dagen.

Annars längtar jag till någon vacker plats med fin natur där man kan ladda batterierna. Se bilden ovan. Men jag antar att jag får ladda batterierna denna vecka eftersom det är kortvecka och någon helg som jag inte kan namnet på. Kristus himmelsfärd? Alla kristus dag? Fettisdagen? Ja inte vet jag. Det viktiga är ju att man får vara ledig och ha sovmorgon :) Nej nu ska jag lägga mig.

Nästa uppdatering sker förhoppningsvis inom ett halvår.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hejsan!



Det var verkligen längesen!

Du får tänka på mig som väldigt gärna läser din blogg! Speciellt då jag just nu har min "bojkotta Facebook"-period så jag vet inget om vad som händer hos er!

Jag är liksom Facebook-periodare. Jag blir så himla stressad av att läsa allt som händer på fb så jag har slutat gå in där. Men då missar man ju samtidigt en massa saker som man ÄR intresserad av.



Hoppas i alla fall att ni har det bra och att vi ses till midsommar!



Kram

2012-05-15 @ 11:10:47
URL: http://tanjis.blogspot.com
Postat av: Helen

Vad bra med lite uppdatering :-)

2012-06-10 @ 18:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0