Lördag med hamburgare och simskola.



Kolla, vilken underbar ytterdörr. Undrar om man kan bli annat än glad varje gång man kommer hem om man har en sådan dörr?

Idag skiner solen. Det var ett bra tag sedan den gjorde det så det känns helt enkelt väldigt bra. Milton och jag ska gå till Max och sedan till simskolan. Milo ska få vara hos mormor och morfar. Han har längtat efter dem.  Hans magsjuka är över och ingen annab blev smittad. Skönt. Nu ska jag kasta på mig lite smink och koka korv till Milo. Lite orättvist är det väl kanske att Milo får Denniskorv och pulvermos medans Milton får Hamburgare, strips och Cola. Magnus och jag ska äta mat från Wongs ikväll. Han får köpa med på vägen hem från stockholm. Å vad jag längtar efter en Red hot garlic. Jag kommer att stinka vitlök i en vecka :)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Oj, vilken härlig dörr (trodde såklart först att ni hade gjort om). :D

Härligt att ni är friska, hos oss är det ff sjukstuga, Alva är inte bättre och Matte är ju snudd på dödssjuk.



Har tipsat om en film på min blogg, tänkte mest till dig egentligen. Du kanske redan har sett den? Har fått för mig att det är lite din stil men kanske har jag fel. Jag blev i alla fall jätteförtjust. ;)



Kram

2012-01-28 @ 12:30:28
URL: http://tanjis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0