Min minste pirat



Det är inte bara Milton som gillar pirater. Det gör även Milo. Kolla in tesilen som han använder som örhänge.
Idag har det varit en riktig segdag. Jag har varit så trött, seg och orkeslös. Försökte piggna till genom att promenera i dagsljuset (vilket ljus) till jobbet med lite bra musik i lurarna men inte ens det hjälpte. Det är torsdag imorgon och veckans sista arbetsdag eftersom jag tagit ledigt på fredag. Jag avslutar dock arbetsveckan med utvecklingssamtal i grupp. Jippi (eller nåt). 

Idag fyller min goa arbetskamrat Marie år. Jag vet inte vad hon fyller så jag får väl fråga imorgon :)  Jag fick veta att jag får följa med i jobbflytten efter jul. Visst, jag kanske bara får vara med i januari och sedan börja springvika igen men jag är lycklig för varje dag jag får vara med mina underbara kollegor. Jag kommer att sakna dem så när mitt vik är slut:( Jag har aldrig mått så bra på arbetet som tillsammans med dem.  Så nu gäller det att ta vara på den tid som är kvar. Vi flyttar lokaler till Bråtens förskola, glömde jag ju att skriva:)

Nu väntar ducshen på mig. Bye.

Kommentarer
Postat av: Helen

Kollar de på Jake och piraterna på Disney Junior? A är helt besatt av det :-)

2011-11-23 @ 22:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0