Min lille pirat



Igår var det lördag och Milton var bjuden på kalas hos Oliver. Man fick klä ut sig om man ville och Milton ville vara ett brinnande skelett. Jag kände att det inte riktigt var ett alternativ så det fick bli en runda på stan för att hitta något annat i utklädninsväg. H&M hade piratkläder till ett överkommligt pris och i stl 122/128. Milton och Milo passade på att välja ut lite nya t-shirts till Magnus som behövde förnya sin garderob. Det blev en t-shirt med en skelettpilot, en med en spökflicka och en med en spökhäst. Så blir det när barnen får bestämma:) Magnus fick dock äran att själv bestämma vad han skulle få i farsdagspresent. Han valde en sk björnfitta = en sån där pälsmössa med öronlappar som hänger ned på sidorna.

Idag är jag sleten, förkyld och har ont i halsen. Ska plocka och tvätta lite. På tisdag ska jag på medial vägledning. Det ska bli så spännande. Jag ska alltså träffa ett medium som kanske kan se någon släkting som är bortgången och kanske har en hälsning eller liknande. Jag har inte varit iväg på något liknande så jag vet inte alls vad jag har att vänta. Jag har dock blivit väldigt intresserad av det andliga på senaste tiden så det känns som ett steg i rätt riktning. När jag var barn så var jag lite mottaglig för det övernaturliga men det försvann mer och mer ju äldre jag blev. Jag hörde körsång ibland på kvällarna (änglar?) och har sett lite saker som inte går att förklara. Nuförtiden drömmer jag sanndrömmar ibland men annars så händer inte mycket övernaturligt.

Nu ska jag slänga in lite tvätt i maskinen.

Tack Mamma för all strykning och fönsterputsning du hjälpt till med.

Grattis pappa på fars dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0