Middagslur och julpynt



Godkväll. Snart är det läggdags men jag skriver några rader först. Inatt sov jag så dåligt, som jag nästan alltid gör natten innan jag ska upp kl 5 för att jag ska öppna på förskolan. Vaknade på natten och var kissnödig och sedan var det så svårt att somna om. Men eftersom jag slutade jobbet redan vid kl12 så bestämde jag att idag skulle Milo och jag sova middag hemma i min säng. Det funkade bättre än jag hoppats på för även Milton somnade i dubbelsängen så där låg vi tre och sov som stockar hela eftermiddagen.

Sedan julpyntade jag lite. Jag måste verkligen skaffa några nya ljusstakar. De jag har är från bronsåldern. Inte bra. Magnus gick och lade sig redan vid sjutiden. Han vägrar fortfarande erkänna att han är sjuk. Nej det går ju inte för sig att vara hemma från jobbet en dag och krya på sig i lugn och ro. Nej sånt gör inte riktiga karlar. Riktiga karlara jobbar med lunginflammation, sprucken blindtarm och vinterkräksjukan (helst allt samtidigt).

OBS! Det är (tyvärr) inte mitt hem på bilden. Fast det var väl ingen som trodde det heller.


Kommentarer
Postat av: Tanja

Åh, jag trodde att det var ditt hem! ;)

I alla fall är det nästan lika snyggt som ditt!



God fortsättning på det nya året!



Kramar från oss i storstan (fast ändå inte storstan).

2012-01-01 @ 19:58:03
URL: http://www.tanjis.blogspot.com
Postat av: Tanja

Halloj igen!



Va kul att du kämpar på och läser inne hos mig ibland, jag är ju heller inte så bra på att uppdatera bloggen men jag hoppas att det ska bli lite ändring på det!

Jag hoppas ju att du också upptaderar mer för jag saknar att läsa dina roliga inlägg, speciellt nu när jag inte kollar på FB längre! Jag blir så stressad av att se vad alla andra gör ibland så det är inte kul men man känner ju att man missar en del ibland. :/ Aldrig är man nöjd.



Visst är det bra med ett motionsband! Fast det var kanske liiite väl stort.



Vill du veta en hemlis angående julkorten?

Det är Matte som har skickat dem! :P Jag hade tänkt göra egna på barnen men hann inte och sen köpte jag kort och hann inte skriva dem. Skit i det tänkte jag men sen fick jag veta nu efter jul att han hade skickat! Lite kul var det allt.



Klart att vi ses till sommaren! Minst en eller två gånger eller ännu hellre fler. Kanske en auktion eller loppis? ;)

Och om jag får se dina benmuskler får du se mina. Ha,ha.....



Ha det så bra och visa lite mer bilder på dina fina barn.



Kram Tanja







2012-01-11 @ 10:28:13
URL: http://tanjis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0