Snart semester



Det är inte så många veckor kvar tills vi ska åka utomlands. Jag har väl tränat några gånger i veckan men jag kan inte påstå att jag hållt igen på godsakerna. Så typiskt mig. Har svullat i mig chips, mcdonalds och annat onyttigt i helgen. Inte bra.
Imorgon börjar jag springvicka igen. Jag hade egentligen vik tom sista juni på en förskola men det blev lite ändringar så jag fick flytta på mig. Lite synd då jag trivdes bra men allt känns ändå helt okej. Jag har fått reda på vilka semesterveckor jag fått.Vecka 25 -28 ska jag vara ledig. Jag har nog aldrig haft så tidig semester förut.

Nu är det snart läggdags. Det snöar som fan ute och någon träning blir det inte förrän tidigast på torsdag. Jobbar sent imorgon och har möte på tisdag. Onsdagar tränar jag aldrig på. Men käre nån vilket ointressant inlägg detta blev, men jag behövde skriva bara för att komma igång med blogganet igen. Kanske nästa inlägg blir mer intressant. Men troligen blir det inte det, ha ha.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Saknar dig på jobbet! Ha d bra! Kram!

2011-04-14 @ 21:24:00
Postat av: Till Camilla från Kristina

Saknar dig och resten av tjejerna med. Hoppas vi syns snart. Kram

2011-04-16 @ 23:22:36
Postat av: Tanja

Hejsan!



Jag ser att du bloggar ungefär lika mycket som jag just nu! :D

Jag hinner ju knappt med någonting så hur ska man hinna blogga?

Dessutom har de spärrat det på jobbet med så jag kan inte ens skicka kommentarer därifrån. :(



Har ni varit på semester? Vart?

Vi var på Cyperna för två veckor sedan och när vi kom hem gick vi på tre husvisningar (vi har redan varit på massor) och nu har vi köpt nytt hus!

Japp, så hela den här ledigheten har jag ägnat åt att städa/rensa/måla och jobbat ihjäl mig!

Och på onsdag kommer de hit och fotar, läskigt för man vet inte om någon är intresserad av att köpa.



HUr går det för er därhemma då och hur är det med barnen?

Det är det värsta när du inte bloggar så mycket då vet jag ju ingenting!



Ha det så bra och hälsa hela gänget från oss.



/Kram

2011-06-06 @ 15:27:59
URL: http://tanjis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0