Midsommarafton



I går var det midsommarafton och vi firade den som vanligt i mina släktingars stuga. Trots att det var lite kallt så gick det bra att sitta ute och äta. Det blev en lyckad kväll och både Milton och Milo höll sig vakna till klockan tolv men somnade såklart i bilen när vi åkte hem. Magnus fick äran att dricka alkohol och jag fick köra bil. Jag kan inte påstå att jag saknade att inte få dricka trots att det var midsommar. Det var ganska skönt att slippa vara bakis idag:) Förutom att äta god mat och jordgubbar så var det musik quiz och sing star  som vi ägnade kvällen åt. Det var så kul att träffa kusin Matte, hans Tanja och deras barn. Jag ser dem alldeles för sällan. Det enda som saknades var Gunnel och Björn som inte kunde vara där, men jag hoppas att få träffa dem senare i sommar.

I natt sover Milton hos mormor och morfar. Det känns allt lite tomt utan honom. Milo ligger i Magnus knä och sover framför tvn och nu är det läggdags även för mig. Jag hoppas på en lång sovmorgon.


Kommentarer
Postat av: Helen

Bra idé där med att låta bli alkoholen. Jag var inte lika smart tyvärr och var jättedålig hela dan igår. Tänk att man aldrig blir vuxen. Som tur var hade vi barnvakt. Jag köpte en väska och en massa små onödiga saker på Mallorca. Dyrt smink från planet kunde jag inte heller låta bli. Ska du gå på PIP i år? Våra gamla indiehjältar M.S.P kommer ju men jag vet inte. Det är ju ganska dyrt.

2011-06-26 @ 16:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0