Måndag 20/6



Sommarens läsning är inhandlad.                           Jag övar kameraposer. Kolla in bakgrunden. Stökigt.

Då var det första semesterdagen. Grabbarna har fortfarande några vattenfyllda vattenkoppor så vi stannar hemma idag med. Det hade varit skoj att göra ett besök på leksaksaffären men det får vänta några dagar till. Magnus och jag har pratat lite mer om att bygga ut. Vem vet, det kanske blir av. Det som är jobbigt när man gör om är att folk hela tiden ska "kolla hur det går" och komma med förslag och goda råd. Folk vill ju bara väl, det är jag medveten om men att höra från fyra olika håll vad man borde och inte borde göra är lite påfrestande. Det gör att båda jag och Magnus tappar intresset. Vi vill ju komma på saker själva. Om vi bygger ut så blir det en walk in closet, pool i källaren, gym i källaren. Bollhav för barnen på övervåningen och en jacuzzi i sovrummet. Eller kanske inte. Jag har bara ett "måste" än så länge och det är ett badrum på övervåningen. Ja ja, det kanske inte ens blir någon utbyggnad på många år men drömma kan man ju. 

Nu väntar ett stort lass med strykning på övervåningen. Ska passa på att stryka medans Milo vilar middag. I kväll ska mamma och pappa sitta barnvakt när jag ska kolla in vart jag ska jobba efter semestern. Tur att jag har dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0