Hemklickat



Det är nästan skrämmamde enkelt att shoppa loss hemma i soffan framför datorn. Om någon sagt till mig för 15 år sedan att man en dag skulle kunna betala räkningar, kolla filmer, youtuba och shoppa kläder med datorn så skulle jag inte tro att det var sant. Men det är det, så nu har jag handlat lite reakläder på H&Ms hemsida. Varje år handlar jag på sommarrean och sedan när höstkläderna och höstskorna (dyra stövlar) kommer in i butikerna så står jag där med tom plånbok och en hel massa sommarkläder. Då ångrar jag mig och lovar mig själv att nästa år ska jag spara mina pengar och köpa snygga höstkläder. Sommaren därpå är löftet glömt. En annan sak jag tänkt många gånger är att inte köpa så mycket billiga kläder av dålig kvalite utan köpa något dyrare plagg av bättre kvalite någon gång då och då. Men det kommer nog aldrig hända. Jag kommer nog aldrig äga ett Odd Mollyplagg eller något plagg från Bondelid. Esprit är det närmaste märkesplagg jag äger (en topp jag hittade för halva priset) Jag är så osmart när det gäller shopping men ändå är det det bästa som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0