Söndag



Hejsan svejsan.
Det var meningen att jag skulle ha en bild på en riktigt stor otäck kackelacka men det funkade inte att ladda upp bilden så ni får nöja er med en bild på ett Italiensk sängpaket. Inte så shabby chic va:) Vem vill ha sådana här möbler? Jag skulle antagligen få mardrömmar om jag sov i sängen på bilden.

Vad har hänt sen sist. Jo Magnus har kommit hem efter 11 dagar i landskrona. Det har gått bra att vara ensam med barnen men samtidigt ganska slitigt eftersom jag börjat att arbeta heltid. I fredags när jag arbetat klart så kunde jag äntligen slappna av och då fick jag sådan huvudvärk. Det var väl för att alla spänningar släppte:) Nu ska Magnus vara hemma i en vecka men sen sticker han till Polen och jobbar där i några veckor. Sen blir det kanske fem jävla veckor i dubai till sommaren. Ja inte för mig förstås utan för honom. Det känns sådär lagomt kul.

Nästa vecka blir det träning för mig. Zumba. blir det på torsdag och sen ska jag försöka komma iväg och träna några gånger i veckan. Mamma och pappa ställer upp som barnvakter när arbetsnarkomanen är i polen. Nej nu ska jag göra mig i ordning för sängen.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hejsan!



Jag visste inte att Magnus ska vara borta sådär mycket. Jag förstår om det är jobbigt.

När Matte är borta så blir jag alltid sjuk.

Nu i helgen skulle vi vara själva hemma, Matte skulle på "träningsläger" i Mora.

På lördagen skulle jag skjutsa Anton till dagis och efter det skulle min syrra komma och vara barnvakt för jag hade en viktig innebandymatch.

Vad hände då?

Jo,jag blir störtförkyld (snoret rinner) och ena ögat blev infalmmerat. Dessutom hade en lagning ramlat ur och jag hade fått två finnar!

Det vart pannkaka av alltihop.



Men det är i alla fall tur att dina snälla föräldrar bor så nära.

I lördags sa jag till barnen "åh,jag vill att mormor & morfar" ska komma hem nu! :D



Fast även om det är jobbigt när den andra är borta så går det ändå bra. Man får ju sina egna rutiner.



Kram Tanja

2011-01-24 @ 23:00:12
URL: http://tanjis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0