GI Ola



När jag såg reklamen för Den hemlige miljonären på kanal 5 så undrade jag så vem den orakade killen med luvtröjan var. Nu har jag sett programmet och blev ganska förvånad när jag såg att det var Ola Lauritzen. Ni vet han som skrivit ganska många böcker om GI. Ganska roligt var det när en volontärarbetare tackade nej till en bulle eftersom "det var för högt GI i bullen". Han hade ingen aning om att det var Mr GI himself han pratade med. Nej det kanske inte låter så kul när jag berättar. Man måste nog se det själv. Jag älskar program som detta. Kommer defenitivt att se nästa avsnitt. Då är det en annan miljonär som ska skänka bort lite slantar till behövande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0