Årets första inlägg



Idag är det måndagen den 3/1 och jag är ledig ända tills fredag. Gud vad härligt. Nästa vecka börjar dock arbeta heltid. Jag har fått ett vik på Rödhaken. Ska bli riktigt kul. Jag kan då GÅ till jobbet, vilket är ganska passande eftersom jag ska satsa på att bli sundare till familjen ska åka på semester till våren. Vi ska åka med mor o far till Rhodos eftersom mamma fyller halvjämnt och inte jämnt som jag skrev i förra inlägget. Sorry morsan.
Igår åkte vi en sväng till Marieberg och shoppade lite. Polarn och pyret hade rea och jag kunde ha shoppat ihjäl mig men var förnuftig nog att bara köpa två tröjor till Milo och en till Milton. Men de hade ju behövt byxor, strumpor och gud vilken underbar filt för 200 kr de hade med stadsmotiv på ena sidan och så var den rödrandig på andra sidan. Herregud de hade hur mycket fint som helst. Till mig själv köpte jag en handväska inne på scorett. Jag kan ju inte gå omkring med min nya avlånga plånbok i jackfickan jämt. Det drar ju till sig tjuvar och såna där som står och skramlar med bössor.

Nej nu ska jag göra mig i ordning och sedan ska vi äta köttgryta hos mor o far.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott nytt år till hela din familj.Från Gunnel och Björn.

2011-01-04 @ 18:57:34
Postat av: Kristina

Gott nytt år till er med. Hoppas att Björn har tillfrisknat från magsjukan.

2011-01-09 @ 15:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0