Rödaste skorna


Okej, det kanske är helt fel att köpa skor som dessa under vinterhalvåret men fy vad snygga de är. Dessa skönheter kommer från HM och passar inte på ett par blekfeta ben med torra, nariga fötter som inte sett solljus på över ett halvår. Alltså passar de inte på mig men om du har bruna fina ben med nyfilade fötter så passar du säkert jättefint i dessa.

Jag vabbar hela denna vecka. Milo har haft feber sedan i lördags och har fortfarande runt 38 grader. Idag (onsdag) har han även blivit dunderförkyld. Han var ju förkyld redan innan men idag blev det ännu värre. Jag hade nästan lite panik först. Jag har nog aldrig varit borta från jobbet en hel vecka. Fast det är bara att gilla läget. Jag kan ju inte styra hur länge Milo är sjuk.

I måndags tränade jag body combat för första gången. Herregud jag trodde jag skulle svimma, så jobbigt det var. Men samtidigt var det kul och jag kände efteråt att jag ville göra det igen. Imorgon ska jag försöka få en plats till söndagens Zumba. Nu ska jag bannemig bli lite smal tills semestern. Jag är så glad att Rebecca aldrig gav upp hoppet om att jag skulle med o träna. Vet inte hur många gånger hon har frågat om jag ska med och jag har gång på gång kommit med någon dålig anledning varför jag inte kunnat. Hon är en bra kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0