Pappa gillar allt med hål



Igår sa Milton en sån rolig sak.
-Pappa gillar allt med hål.
-Ja det gör jag, sa Magnus medans jag hade svårt att hålla mig för skratt. Men vad Milton egentligen skulle säga var förstås: Pappa gillar alkohol.
Milton sa en anna kul grej häromdan. Han ville ha glass och jag rotade fram lite glass ur frysen och när han fick se vilken sorts glass det var utbrister han: Häxans Vulkan!!!!!! Vilken glass är det då undrar ni. Jo självklart Texas Pecan.

Kolla in Milo på bilden. Så liten och oskyldig. Han var en sådan snäll bebis. Men när han fyllt ett år hände något. Han blev ett litet monster. Idag stod han i brygga och skrek. Nej jag skojar inte. Han påminde då lite om tjejen i excorsisten.

Idag blev det ingen träning. Skulle ha tränat Body Combat men kände mig lite risig i morse. Svettades som en tok och halsen kliade samt förkyld så jag avbokade. På eftermiddagen mådde jag dock mycket bättre men jag tror ändå jag gjorde rätt i som avbokade. Jag gjorde dock inte rätt när jag senare smällde i mig massa choklad. Håller jag på och äter massa onyttigheter så kommer jag ju inte att bli det minsta smalare tills semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0