Hejsan



Visst är bilden ovan ganska rolig. Min typ av humor är det iaf.
Jag har inte bloggat på ett tag för jag har inte haft så mycket att berätta. Vi är sjuka i omgångar som vanligt. Igår var jag sjuk. Hade jätteont i halsen, örat och huvudet så jag blev ganska förvånad när jag vaknade i morse och mådde hyfsat bra. Glädjen blev dock kortvarig eftersom jag upptäckte att Milton inte var riktigt kry. Han har blivit sämre under dagen och nu ligger han i soffan med hög feber och ont i kroppen (influensa). Det blir att vabba resten av veckan. Imorgon blir det Zumba och Core på kvällen. Det ska bli kul trots att jag avskyr zumba pga att jag är så kass på det. Jag blir så frustrerad att jag nästan gråter när jag inte ens klarar av de lättaste rörelserna. Men jag tänker inte ge upp.

Aloe Vera försäljningen går bra. Jag tog med lite krämer till jobbet som arbetskamraterna kunde få testa och vips så hade jag sålt slut på mitt lager. Nu har jag beställt mer produkter. Både till mig själv och produkter att sälja. Glömde dock att beställa solkräm till semestern. Ja ja, jag kanske gör en till beställning innan vi åker.

Kommentarer
Postat av: Helen

Vi är också sjuka hela tiden. Jag var hemma o vabbade 3 dar förra veckan sedan blev jag sjuk själv i två. Nu när jag äntligen är bättre har Alex blivit sjuk igen. Influensa med feber och ont i kroppen. Det känns som om det aldrig tar slut. Man borde ju bli immun någon gång. Det hade varit trevligt att hälsa på dig på fredag men vi får väl se hur pojkarna mår då.

2011-02-23 @ 21:11:45
Postat av: Till Helen från Kristina

Ni har visst haft lika mycket otur som vi haft med sjukdomar. Du kan väl komma en sväng nästa helg om ni är friska o krya och du inte har annat för dig. Eller så kanske vi kunde ta en fika på stan. Det är nästan komiskt. Vi har ju försökt att ses ett bra tag men det är alltid någon som är sjuk. Fast det verkar vara så för alla. Hoppas alla sjukdommar försvinner när våren kommer.

2011-02-23 @ 21:36:23
Postat av: Helen

Jag längtar också till våren. Jag är så less på att någon alltid är sjuk. Det ska bli skönt att slippa krångla med overall och vinterskor också. Tänk när man bara kan gå ut i t-shirt! :-) Vi försöker nästa helg. Denna helg är nog redan förstörd. A är lite piggare just nu men han var riktigt dålig i natt så det är väl lika bra att vara hemma i helgen = tråkigt. Jag lyckades komma till Coops bokrea igår för min mamma tog hand om A i någon timme. Hon är redan sjuk själv så hon är inte orolig för smitta. Bokrean på Coop var sådär. Den i stan är nog mer intressant.

2011-02-25 @ 09:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0