Min lilla affär........



Eller vad jag ska kalla mitt lager med Foreverprodukter. Jag gjorde en beställning i onsdagskväll och till min stora glädje kunde jag hämta ut paketet redan på fredag. Snabbare leverans har jag nog inte varit med om. Jag beställde bla ett mineralpuder och en svart kajalpenna till mig själv för att testa om forevers sminkserie var något att hänga i granen. Jag kan helt ärligt säga att jag är 100% nöjd med båda. Bättre kajalpenna har jag aldrig tidigare provat och mineralpudret är nästan för bra för att vara sant. Det trots att jag har en riktigt dålig borste att lägga på pudret med.

Idag är jag hemma från jobbet pga min kassa nacke som värker dygnet runt. Jag har varit på massage och kontaktat vårdcentralen så det onda ska väl försvinna såsmåningom. Men jag har inte bara vårdat mig själv utan även VAFFAT. (VAF=vård av fågel). Vi har massor av sidensvansar i trädgården som käkar äpplen både från marken och från träden. Det ser ganska roligt ut när det hänger äppelskruttar i träden. Tyvärr så blir de dyngraka av äpplena som legat ett tag på marken vilket resulterar i att de flyger in i våra fönster och slår sig. En stackare hittade jag flåsandes på marken igår men hade inte tid att göra något åt det för jag skulle på massage. När jag kom hem vid 18tiden så hade Magnus satt upp den i ett träd. Där satt den hela natten. I morse gick jag ut för att titta till den och då satt den och sov. När jag skulle ta killarna till dagis satt den kvar men hade vaknat. Tjugo minuter senare när jag kom hem igen så hade den flugit iväg. En sån himla tur. Annars hade ju jag fått gräva efter mask och skalbaggar. Jag hade givetvis tuggat födan åt sidensvansen om jag hade varit tvungen :)

Kommentarer
Postat av: Magnetsmycken

Hallå!

Jag älskar också FLPs underbara produkter.

Jag tänkte bara berätta om lite underbara Hälsobringande Magnetsmycken som säljs på liknande sätt.

Om du skulle vara sugen på att lägga till ett par produkter på din lista så kika gärna in på min blogg och lämna mailadress så kan jag skicka över lite info.

Ha en underbar dag!

Kram.

2010-12-02 @ 14:24:59
URL: http://magnetsmycken.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0