Förkyld



Det är söndag och som vanligt har hela helgen gått åt till att vara sjuk. så fort jag slappnar av blir jag sjuk. Jag har varit dåligt av och till i över en månad nu och jag är ganska trött på det. Annars är allt bra. Grabbarna har klarat sig ganska bra från att bli sjuka trots låånga dagar på dagis. Jag har fått ett vikariat på ett dagis fram till första december. Det känns bra. Jag kör bil till jobbet varje dag och blir tjockare och tjockare. Men jag ska ta itu med vikten såfort jag mår lite bättre. Jag har börjat som säljare av Forevers Aloe Vera produkter och det har gått ganska bra. Förra veckan sålde jag åtta produkter. Jag hade ett litet home party för första gången här hemma. Det var lite nervöst trots att det bara var två kompisar som var hitbjudna. Jag stakade mig och missade massa information och sa öööööh i början av varje mening. Förutom det så gick det bra och jag fick t.om sälja några varor. Nästa steg blir att plugga in fakta lite bättre sen ska jag försöka få komma hem till folk och ha lite mysiga homepartyn.

Nu ska jag lägga ut lite barnstövlar på tradera. Sen ska jag nog äta den där twix chokladbiten som ligger i skafferiet och väntar på mig. Jag känner att bilringarna ropar på twixen.

Snyggt foto va. Nyårsafton 2001 är det taget. Det var tider det. Magnus och jag var inte ens förlovade än och vi var nyära och levde på skräpmat, chips och Cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0