Måndag



Idag är det måndag och jag har en förkylning i kroppen. Det killar i halsen, snoret rinner och jag är helt slut i kroppen. Det gick faktiskt bra att jobba ändå eftersom jag hade kort dag. Men jag kan lova att jag kommer att somna innan 22 ikväll. Helgen gick snabbt som vanligt. Denna helg var dock ovanligt händelserik och riktigt trevlig. Vi ägnade lördagsförmiddagen åt shopping på stan och coop och sedan köpte vi hem lunch från en femstjärnig lyxresturang som heter McDonalds. Sedan åkte vi till min kusin Therese och hennes familj och fikade. Milton leker så bra med Therese yngsta flicka Olivia. Det var så trevligt att ses. Det var nog ett halvår sedan vi sågs. Sedan åkte vi raka vägen till mina päron där vi fick oxfile och klyftpotatis. Det var jättegott.
Söndagen spenderade vi med att städa, röja och julpynta. Det behövde verkligen röjas upp för det såg ut som ett riktigt missbrukarhem. Nu ser det lite bättre ut. Men det är väl bara tillfälligt :)

Ni kanske undrar över varför jag inte har lika många bilder på Milton som på Milo på bloggen. Jo det är för att Milton kan inte vara still framför kameran och han kan bara inte låta bli att göra hemska miner.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Han är ju så söt! :D

Lik mamma tror jag (inte för att jag menar att Magnus är ful alltså). ;)

2010-12-03 @ 22:34:44
URL: http://tanjis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0