Gamla foton.......



som jag har snott från Helens gamla hemsida. Jag ville så gärna att ni läsare skulle se hur vi såg ut innan vi blev gråhåriga och glåmiga av sömnbrist. Vi var så unga och partysugna på den tiden. Året var 2001 och vi hade inga svårigheter att sova till 11:30 en lördagsförmiddag, äta skäpmat 7 dagar i veckan och dricka coca cola till varje måltid. Nuförtiden är det ingen ide att gå ut och partaja för när jag börjar gäspa sådär vid niotiden så är det bara för mig att gå hem och lägga mig. Jag är så jädrans kvällstrött. Dessutom lockar det inte det minsta att stå på något uteställe med en drink i handen. Jag vill ju vara hemma med min familj på kvällarna. Förresten kolla på nedersta fotot. Magnus hade en frisyr.

Missa inte tvserien Grotesco som börjar på måndag. Jag tror det är på 4an.

Imorgon är det lördag och RÖD DAG. Det borde vara förbjudet att sätta röd dag på en lördag. Affärerna är ju stängda här i byggden på röda dagar. Det finns inget kul att göra när Lindex och HM har stängt. Tur att några loppis struntar i att det är röd dag och håller öppet. Loppis kan man alltid lita på.

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja fast lite kul är det allt att gå ut ibland. Var på Red Brick med F och hans morbror förra helgen och det var faktiskt helt okej. Men visst... man har ju inte samma uthållighet länge. Vi åkte nog hem vid 23 tiden typ men det är ju helt godkänt för att vara småbarnsföräldrar :-)

2010-11-05 @ 22:13:30
Postat av: emelie

Du får visa kortet på Magnus för han igen, tvinga han till frisören och låta han klippa sig som på bilden. det räcker nu :) han kan ju snart skaffa sig en bondgård, med kossor, grisar och hästar snart.

2010-11-06 @ 00:29:59
Postat av: Kristina

Helen, ja lite sugen är jag väl på att gå ut med dig får jag väl erkänna. Det var ju evigheter sen och vi har säkert massor att prata om eftersom vi ses så sällan. Vi skulle ju kunna käka någonstans någon kväll om du har lust och ork.



Emelie, ja han måste verkligen klippa sig. I måndags gick han till frisören men kom snabbt hem igen för de hade inte öppnat än. Sedan gick han tillbaks men kom hem långhårig en än gång för de hade inte drop in förrän kl 14. Sen blev det ingen ny frisyr.

2010-11-07 @ 21:42:08
URL: http://kristinamille.blogg.se/
Postat av: Helen

Absolut. Men jag har varit magsjuk i veckan så min mage är helt konstig. Den måste bli normal först.

2010-11-11 @ 21:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0