Semesterbilder



Här är några semesterbilder från när vi var på Mallorca förra veckan. Vi hade det riktigt härligt och soligt. När vi kom fram till Mallis var det kväll och regnet öste ner. Dagen därpå var det soligt men väldigt kallt och blåsigt. Jag längtade efter mina fingervantar. Man kunde inte sitta inne på hotellrummet för där var det ännu kallare. Dagen efter var det dock varmare ute och sedan var det varmt och sligt varje dag. Men det var lika kallt i hotellrummet. När vi smörjde in oss och barnen men solkräm fick de kycklingskinn och jag hade nästan ingen känsel i mina stelfrusna fingrar. Ja jag kanske överdriver lite (som vanligt) men det var ganska kallt. Nog om kölden på rummet. Milton lekte och badade sig igenom semesern. Milo hade stundtals kul men jag tror att han inte njöt av den lika mycket som vi andra. Magnus kom på den supersmarta ideen att packa ner Miltons sparkcykel + hjälm i resväskan. Så när vi skulle någonstans så åkte Milton sparkcykel och det var nog tack vare den som vi fick se lite av Alcudia. Att gå långa sträckor hade nog inte varit någon höjdare för Milton och vagn har han ju inte åkt sen han fyllde tre.
Flygturen från Karlstad till Palma var en riktig mardrömsfärd. Milo skrek sig igenom hela flygturen och båda Magnus och jag var trötta och stressade. På tillbakaresan gick det mycket bättre. Då somnade Milo och sov över en timme.
Det var mycket skönt att komma iväg på semester. Tack mamma för sponsringen. Utan henne hade vi aldrig kommit iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0