Lady Gaga på torget



Idag var det marknad här i Karlskoga. Tyvärr visste jag om det förrän vid tretiden och då var väl marknaden över. Hade varit kul att slå ihjäl några timmar på stan.  Men jag sparade iaf lite pengar.

Lady Gaga är i Stockholm just nu. Jag borde också vara där. Hon är ju det bästa som hänt i musikväg på 15 år. Det känns lite trist att missa hennes konsert men jag klarar mig. Jag berättade för Milton att Lady Gaga är i Sverige och då frågade han om hon var på torget. Jag blev så full i skratt. Han trodde nog att hon uppträdde på en scen på torget precis som i påskas då utklädda påsktuppar och påskkärringar sjöng påsklåtar och alla Karlskogas förskoebarn var där och lyssnade och sjöng med.

Om mindre än en vecka drar vi till Mallorca. Ja om inte det där jädrans askmolnet sätter stopp för resan förstås. Stryker och tvättar (och shoppar) sånt som ska med på resan. Många shorts och linnen blir det till killarna. Jag måste nog tänka om lite när det gäller packningen för det är inte alls så varmt på mallis än som jag trodde. Dessutom ser det ut som om vår semester kommer att börja med regn.  Vem vet, vi kanske kommer hem lika bleka och glåmiga som innan vi åkte, ha ha.

Inatt drömde jag att jag hade sex med Alec Baldwin. Hallå, varför? Han är ju varken snygg, ung eller intressant. Tänkte ju börja titta på 30 rocks eller vad serien heter som han är med i men nu vete fan om jag vill det. Jag får nog börja att titta på Mad men istället. Den serien ska tydligen vara bra.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Ha,ha......vilket roligt inlägg!

Tänk om allt var så lätt som barnen tror! Vore ju toppen om Lady Gaga uppträdde på torget!

Jag som ändå har nära är inte heller på konseren. Jag gillar några av hennes låtar (dock inte alla) och hon har säkert en underhållande show! :)



Hoppas att det är varmt på MAllis och inte regnigt! Fy, det har man väl nog av hemma. Här har det regnat hela dagen. Jag som är själv med ungarna.



Vilken dröm, den hade man ju inte velat haft. Ingen av Baldwin killarna e snygga. Själv drömde jag om Tompa sist jag var "otrogen" i sömnen (alltså Tom Cruise).

Jag har väl inte direkt tyckt att han e snygg men ganska charmig och jag drömde ju om den yngre varianten av honom. Men jag vill ju inte va me i nån sekt direkt................



Nej, nu är det läggdags!



Ha det bäst!

/Kram

2010-05-09 @ 00:03:59
URL: http://www.tanjis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0