Söndag 28/3



Jisses vad mars har gått fort. Jag kan knappt fatta att om mindre än en månad så fyller Milo ett år och Milton fyller fyra år. Stora grabbarna. Vi var iväg till den helgöppna vårdcentralen på baggängen idag eftersom Milo har haft feber i 11 dagar. Inte speciellt hög feber, men ändå runt 38. Han hade även denna gång öroninflammation. Det blir en tiodagars kåvepeninkur. Stackars kille. Som om inte det vore nog så har han eksem på hela kroppen som inte vill försvinna. Helgen har annars varit bra. Vi har lagt in det nya golvet i tvrummet och det blev helt ok. Nu fattas bara lite (eller mycket) städning och en ny snygg soffa.


Kommentarer
Postat av: Tanja

Japp, nu börjar barnen bli stora! :)

Alva fyllde ju 5 förra helgen och igår fyllde William 8 år! Det är bara kalas hela tiden.

Som tur är så har ju Anton ½-år kvar till sin födelsedag så han får vara min lill-kille ett tag till!



Stackars Milton (och dig), jobbigt att ha feber så länge.

Du får ge honom en krya-på-sig kram!



Nu ska jag förresten börja med hans kläder! Kul!



Ha det så bra så länge.

Kram Tanja m familj

2010-03-28 @ 21:15:40
URL: http://tanjis.blogspot.com
Postat av: emelie

Okej :) Jag har för mig det också att Marieberg har fått en hel del nya affärer, tror mormor nämnde det :) Kul att du vill med och shoppa :D Hoppas Milo blir frisk snart, stackarn som har öroninflammation, det är så jobbigt.

2010-03-29 @ 15:41:40
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0