Småbarnsmamma eller varulv



Det blev en lång och sömnlös natt inatt. Jag är genomförkyld och Milo är ännu mer förkyld och kanske har han ont i ett öra med. Han ville inte ligga ner utan sitta och sova. Hans lilla söta är så full av snor att jag inte riktigt fattar vart allt snor kommer ifrån. Det måste bildas en matsked snor var tredje sekund. Feber har han med haft sen i fredags och jag börjar bli lite orolig för hur länge man får ge alvedon. Var femte timma i snart fyra dygn tycker jag låter mycket. Och sen så är det ju det där med nässpray. Hur känsliga är egentligen de där små slemhinnorna? Och varför hjälper inte nässprayen? Jag grubblar tills jag blir gråhårig, eller iaf hårig. Jag fick en chock när jag såg mig själv i duschen förut. Håller jag på att förvandlas till en varulv. Ja antagligen. Det var fullmåne inatt så det är inte helt otänkbart. Eller så är jag bara en stressad småbarnsmamma som lätt glömmer bort sånadär oviktiga saker som hygien. Rakhyveln får väl vila två veckor till, alltså tills nästa gång jag tar en dusch. Nu kan jag inte blogga mer för jag ska trösta och bära. Bye bye 

Kommentarer
Postat av: Carin

Krya på er!

2010-03-01 @ 22:08:45
Postat av: Tanja

Hejsan!



Ledsen att jag inte har svarat. Eller jag menar, jag har svarat på ditt mail men kanske inte mitt kom fram till dig.

Sen har jag försökt svara dig här på bloggen men när jag gör det från jobbet så verkar det inte funka. Jag kommer till att jag ska skriva in bokstäver men fast jag skriver in rätt kombination så vill den inte.



Nåja. Jo, klart att jag har beställt tyget. Men det har inte kommit ännu. Kanske måste kolla upp hur det går! Jag börjar sy så fort det kommer. :)



Va trist att ni är sjuka! Hoppas ni snart blir bättre.

Här är det väl ganska okej men diverse krämpor som egentligen är självförvållade. Matte åkte ju vasaloppet (eller okej, öppet spår heter det väl). Det är nio mil på skidor. Nu är hans fot helt svullen för att han har värsta skavsåret så imorn ska han till doktorn. Jag har haft huvudvärk idag och Alva mår helt okej.

Skulle kunna skriva en hel uppsats om hur jag/vi mår men vi får ta det sen.



Förhoppningsvis blri vi alla friskare när solen kommer! Snart hoppas jag.



Krama sjuklingarna och en liten minikram till den enda som är frisk!

/Tanja

2010-03-02 @ 20:59:34
URL: http://tanjis.blogspot.com
Postat av: emelie

det ska jag allt se till att göra (:

2010-03-05 @ 12:24:48
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: emelie

Jadu Kristina, tror inte det är värsta bra ide och berätta vad det är för något. Skäms ju nu för att jag inte tänkte på att du kunde läsa det. hahaha.

Men men, kan skriva det såhär : Oh baby, i(f) y(u)o (s)ee(k) a(my) tonight. Ljuda ihop det och de blir oh baby fuck me tonight..

2010-03-09 @ 09:22:08
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: emelie

Tur det :) Det visste jag inte, haha där fick jag reda på något nytt om dig Kristina :D

2010-03-09 @ 19:30:58
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0