Nytt golv och pyntat



Om en stund kommer en herre från Hallbergs och kollar på golvet. Vi ska lägga en plastmatta i tv rummet. Den är vit och ska se ut som träplankor. Det är såklart roligare med riktiga vitmålade träplankor men ibland är det skönt att vara praktisk med. Det blir så mycket spillt på våra golv och hack i plankorna när vi tappar tunga grejer men nu behöver vi inte vara så rädda om tvrumsgolvet mer.

Såhär hade jag pyntat i matsalen i julas. Jag tyckte själv att det blev ganska bra. Jag har inte riktigt öga för det där med att pynta fint men jag gör så gott jag kan. Längtar tills jag får pynta i tv rummet. Jag kanske ska ta och satsa på lite tofsar (tassles) :) eller

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag kommer upp runt den 5 april, kommer och hälsar på med mormor säkert förhoppningsvis, eller så kommer jag säkert förbi själv under dagen, så kanske vi kan gå en runda på stan och fika, eller om vi åker till Örebro :)

2010-03-27 @ 02:30:22
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0