Nu är det allvar



Så här kan jag inte se ut på semestern. Om jag ska kunna visa mig i bikini måste några kilo bort. Så är det bara. Sedan jag började småbanta så har jag gått ner 2,7 kilo och nu ska 3 bort innan vi åker ivag till Mallis. Vi åker ju i mitten på maj så det ska jag väl fixa. Fast jag fattar väl att det finns viktigare saker i världen än att vara smal, men det vore skönt att slippa skämmas för min stora mage och kunna njuta ordentligt av semestern med grabbarna. Nu ska bara en bikini inhandlas. Jag skulle lätt kunna shoppa ihjäl mig innan jag åker för det är ju så mycket man behöver när man ska på semester. Men pengar kommer inte att existera på mitt konto framöver så det blir inget med det. Annars skulle det inte suttit fel med ett par nya linnen. En kort kjol. Ett par sandaler. Solglasögon till hela familjen. Ja listan kan göras hur lång som helst. På tal om shopping så fyndade jag lite på två olka loppisar i lördags. I nästa inlägg får ni se mina fynd. Jag skulle nog kunna göra om min blogg till en shoppingblogg. Shopping är det enda jag verkligen brinner för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0