Mina loppisfynd



Här är några av de saker jag fyndade i lördags på loppis. Ja jag köpte faktiskt fler saker men dessa är jag mest nöjd med. Ett set med två Fem Myror plagg för 15kr som ska ut på tradera eftersom jag behöver cash. En knallröd jacka från logg som var som ny. Den kostade 50 kr och har stora rymliga fickor och man får plats med en tjock tröja under samt att den går ner över rumpan. Perfekt lek och jobbjacka. Sen blev det lite annat smått och gott. Lite bilar till Mille, lekkläder till Milo och krukor och små zinkhinkar (eller vad det kallas) som jag har stoppat massa gamla silverbestick i i sann shabby chicanda. Silverbesticken hittade Magnus i en övergiven sommarstuga när han var barn. Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag verkligen tror honom för det är en jädrans massa bestick. Han kan ju ha plundrat någon kyrka på kyrksilvret. Ha ha, nej det tror jag faktiskt inte om honom (även om han kan vara väldigt stöldbenägen.)

Kommentarer
Postat av: eemelie

Du får börja lägga upp bilder på Milo och Milton :D

2010-03-19 @ 14:00:33
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: eemelie

Du får börja lägga upp bilder på Milo och Milton :D

2010-03-19 @ 14:00:34
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0