Snart midsommar



Visst är den bara fööör stor. Jag kommer inte ihåg vad denna sorts geting heter men den är verkligen såhär stor. Ni som känner mig vet vad jag tycker om getingar. Jag ryser bara jag hör ett litet surr.

Jag är så pank att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Jag kan ju verkligen inte hitta på något alls som kostar pengar. Min plan var från början att skramla ihop lite pengar på att sälja lite kläder på tradera. Jag hade en del att sälja och visst fick jag ihop några hundralappar men de spenderade jag snabbt på Netto och räkningar. Så nu blir det till att snåla som en tok tills jag börjar att jobba. Det är tur att man inte har några dyra vanor.

På fredag är det midsommarafton och den ska spenderas i släkingarnas stuga. Det ska bli himla kul. Detta år är det min tur att festa loss och Magnus tur att köra bil. Men jag ska ta det lugnt  med alkoholen (tror jag) Vill ju inte bli bakis dagen därpå.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Usch,vilken äckligt stor geting!



Va kul att det är du som får festa men tycker nog att ni båda kunde få det, ni har ju en chaufför! :D

Och vi vill ju som sagt inte bli bakis så vi kan ju ta det lugnt med drickat men inte för lugnt! ;)

Hmmm......men om Magnus inte ska dricka kanske jag ska lämna sing-star hemma? Eller?

Kan han sjunga nykter det är frågan? Hi,hi......



Ska bli kul att ses.



Kram

2010-06-23 @ 22:57:48
URL: http://www.tanjis.blogspot.com
Postat av: Therése

Ful insekt! Är det verkligen en geting? Den vill jag inte träffa på.

Ha det bra i midsommar! Vore kul att ses snart.

2010-06-25 @ 23:18:05
Postat av: Helen

Bålgeting? Glad Midsommar!!! Hoppas ni hade det trevligt i stugan. Vi (Alex o jag) firade med Felipes släkt för det brukar vi göra.

2010-06-26 @ 01:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0