Midsommar 2010



Det blev en lungn men lyckad midsommarafton. Vi spenderade kvällen i stockholmarnas stuga i Ullvettern. Jättegod mat och dryck bjöds det på. Milton hade jättekul tillsammans med de andra barnen. Han kramades med Alva flera gånger (enligt honom själv). Anton som inte ens fyllt tre lyckades dra upp en stor fisk (se bilden högst upp)Tyvärr  fick jag ingen bild där Anton stod nära fisken för han tyckte den var lite läskig. Den spratt till i fisken så blodet stänkte när jag skulle ta kort på dem så pappa Mattias fick hålla i fisken och jag fick ta ett separat kort på Anton ( snyggingen i beiga skjortan). Milo var med nöjd med kvällen. Han lekte lite med söte Eric som är nyss fyllda ett och ett riktigt charmtroll. Tyvärr verkar jag inte ha tagit kort på honom. Jag fattar inte hur jag kunde missa det :( Det blev inte så sent för båda killarna var trötta och jag var med ganska seg.

Idag har jag roat mig med att tvätta och stryka. Ja det var väl så lagomt roligt. Jag satte ut lite kläder på tradera, men det verkar som folk har annat för sig än att sitta hemma framför datorn (förutom jag) Det lutar åt att jag får bli gatumusikant. Jag får väl stå utanför Ö&B och spela på min keyboard från tidigt nittiotal. Det är det enda instrument jag äger. Jag kan ju också låtsas att jag är blind, döv eller amputerad ( eller allt på samma gång) så kanske jag får någon extra krona att spendera på Lindex. Nej nu ska jag läsa i min bok Matthandlaren Olssons död av Karin Wahlberg. Den är bra den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0