Grattis Victoria och Daniel



Idag har hela familjen åkt runt till lite olika loppisar. Det var riktigt trevligt. Vi gjorde lite fynd men inget som jag orkar berätta om just nu. Lite söta smågrejer blev det mest. Annars har jag ängnat dagen åt att titta på prinsessan Victoria och Daniels bröllop på tv. Det var så fint och Milton var med intresserad och ropade flera gånger åt Magnus att det var bröö-lopp på tv. Magnus var dock helt ointresserad och spelade dragspel istället. Tråkmåns där. Victoria var så fin i sin superfina klänning och hon har verkligen snygga armar. Något som är lite roligt är att min granne Åsa ska sjunga ikväll med Carola på Bröllopsmiddagen. Något som är ännu roligare är att min pappa var med i stockholm idag och gick vaktparaden. Sedan stod han utanför operan (tror jag det hette) när Victoria och Daniel åkte häst och vagn. Det ska bli spännande att höra med honom om han såg brudparet på nära håll.

Något som inte är lika festligt som kungliga bröllop är de insektsägg jag hittade häromkvällen på en t-shirt i Magnus klädlåda. Jag skulle låna en stor t-shirt att sova i, men innan jag fått på mig den såg jag små gula ägg på framsidan. Inte så najs, tänkte jag och slängde den i tvätten. (ok, jag slängde den i en hög på golvet) Dagen därpå så letade jag igenom Magnus låda i jakt på mer äckel päckelägg och hittade faktiskt en till t-shirt med ägg på. Sedan hittade jag ett ljusbrunt insektsben och därefter en död nattfjäril. Det var den som lagt ägg. Hittade också några t-shirts som var mina och som hamnat i fel låda. En av de t-shirtarna hade jag på mig på min shoppingtur igår och gissa vad jag fick se när jag stod inne i en provhytt på H&M. Jo massa gula nattfjärilsägg på INSIDAN av min t-shirt. Fasen vad jag blev äcklad. Inget kunde jag göra åt det heller, utan var tvungen att ta på migg äggt-shirten igen. Sedan tänkte jag att lite gula ägg ska inte få förstöra min shoppingtur, så jag fortsatte shoppa som om inget hänt.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Nämen Kristina, jag visste inte att du/ni var så äckliga!? Ha,ha,ha.........jag vet inte om jag hade kunnat shoppa vidare efter det där. Eller så hade jag shoppat en billig tröja och bytt till den.



Lyckades se lite av bröllopet på Tv men barnen var så jäkla bråkiga, vet inte vad det är med dem just nu.

Visste inte att din pappa var med, vilken kändis.



Kram Tanja

2010-06-19 @ 22:39:36
URL: http://www.tanjis.blogspot.com
Postat av: Tanja

Ha,ha.....njae jag vet inte om jag får komma dit i linne och väldigt sunkiga mysbrallor men i alla fall......

Man blir jäkligt glad av musik, det behövde jag efter typ hundra bråk med kidsen idag!



Självklart kommer vi till stöga! :D

Fast jag har dock inga lekar på g, vet inte om jag vågar ta med mig singstar eller guitarr hero??



Kram

2010-06-19 @ 22:51:11
URL: http://www.tanjis.blogspot.com
Postat av: Helen

MMMM...mysigt. Jag kollade också på bröllopet men Alex tyckte inte att det var bra. Stänga av Tv:n sa han hela tiden och det gjorde han också vid ett tillfälle.

2010-06-20 @ 23:15:51
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 12:41:48
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: emelie

Ingen risk att den åker med i resväskan. haha, men skorna tar jag upp, så du kan få se :)

2010-06-23 @ 21:30:06
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0