Fotbolls- vm



Åh vad det är trist med fofbolls vm. Just nu spelar England mot USA. Han som gjorde matchens första mål, Steven Gerrard (england), han har en snygg fru med snygg stil. Hon heter Alex Curran. Paret har också två små döttrar. Nog om Alex och fotbolls-vm.

Milo har varit magsjuk hela veckan. Han är så smal nu att benen ser ut som på en nyfödd. Ni vet, sådär fågelungsaktiga. Smala hela vägen upp. Han har slutas kräkas men är fortfarande dålig i magen och har inte så stor aptit. Han får i sig vätska och äter lite så det känns som om det börjar att gå åt rätt håll. Själv har jag varit yr och mått lite illa hela dagen och förut när jag gick hem från Netto med två tunga kassar så vek sig benen under mig och jag ramlade och slog knäna. Jag kanske snubblade på något, jag vet inte riktigt vad som hände men jag bröt ihop helt. Jag kanske är slutkörd på nåt sätt. Jag var iaf glad att jag glömt att handla ägg på netto. Det hade nog blivit äggröra i nettopåsen annars. Vi åt pizza till kvällsmat och jag åt en HEL. Gissa om jag känner mig som en stor, sladdrig degkvinna. Ha det gött. Jag ska försöka att uppdatera lite oftare.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Oj,stackars krake!

Fast när jag läser det där så önskar jag att jag också kunde få bli magsjuk, skulle inte ha nått emot att få lite spinkigare ben! ;)



Det var skönt att få lite semester och jag lyckades sola trots att bikini momentet inte kändes så kul!

Men jag tränade ju fyra dagar så nu jäklar ska jag köpa mitt kort på Friskis!

Barnen var glada och flygresan gick bra (förutom hemresan då både Anton och Alva fick myror i benen och inte kunde vara stilla).

Anton badade dock inte en endaste gång!



Nu ska jag försöka se om jag kan få fram bilderna därifrån.



Krama grabbarna!

2010-06-13 @ 14:35:11
URL: http://tanjis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0