Vackra Cheryl Cole....



vårdas på sjukhus just nu för MALARIA. Hon hade visst insjuknat efter att kommit hem till England efter en utomlandssemester. Den gamla räven Samantha Fox har också dragit på sig en sjukdom under en utomlandssemester. Hon blev biten av en galen katt och fick RABIES. Fy vilka hemska sjukdomar man kan drabbas av.

Det är molnigt idag och inte så varmt. Men det är ganska skönt att slippa svettas så enormt. Jag har just nu blodsockerfall så det är lite svårt att skriva men jag har just slängt i mig en macka så det ska nog kännas bättre snart. Jag fattar inte varför jag får blodsockerfall när jag har ätit havregrynsgröt till frukost. Jag har äppelmos, kanel och soyamjölk till samt en kopp kaffe med lite socker och soyamjölk i. Ungefär 40 minuter efter att jag ätit klart så blir jag helt yr och skakig och kan inte göra någonting. Jag fattar inte varför. Jag försöker ju att undvika att äta smörgåsar till frukost varje morgon. Gröt ska ju vara både nyttigt och mättande men det slutar ju alltid med att jag får äta macka en stund efter frukost. Ja ja, det är väl inte så intressant för er att läsa om men jag blir så frustrerad.

Nej, nu ska jag göra lite nytta.

PS. Det är alltså Cheryl Cole på bilderna ovan och alltså inte jag. Ja, jag vet att likheten är slående, speciellt kroppen. Det är liksom hennes huvud på min kropp. NOOOOOOT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0