Tisdag



I dag var det riktigt svalt och skönt på morgonen. Jag orkade mig inte upp när barnen vaknade utan Magnus fick kliva upp och ge dem frukost. Det händer ganska ofta att jag är för trött för att gå upp på morgonen. Jag inser att jag rör mig alldeles för lite och det är därför jag är så trött jämt. Så det blev en förmiddagspromenad med Milo i vagnen och sedan höll jag mig pigg och glad resten av dagen. Fast det var inte svalt ute längre utan riktigt klibbigt, kvavt och varmt. På kvällen överaskade jag och Milton Magnus med att köpa pizza när vi varit på Netto. Magnus var inte så dålig han heller för när vi kom hem med pizzan så hade han våttorkat golven på nedervåningen. I morgon blir det till att snygga till lite hemma inför min födelsedag på torsdag. Vem vet, det kanske dyker upp några fikasugna själar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

just det, dig får jag inte glömma att skriva om på torsdag, tänkte komma på torsdag, inte för att be om fika, men för att umgås lite med er, åker ju trots allt hem på fredag.

2010-07-21 @ 01:18:26
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS IGEN :D haha, okej dårå.. eller så får du säga till när du vill ha bloggen fixad igen, då löser det sig. Ses sen :)

2010-07-22 @ 13:00:23
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Helen

GRATTIS!!!! :-)

2010-07-22 @ 14:56:15
Postat av: Helen

http://hem.passagen.se/hellen9/



Kolla denna hahahahahahahahaha!!! Såhär gjorde man tuffa hemsidor på 90 talet.

2010-07-27 @ 15:46:02
Postat av: Till Helen från Kristina

Gud, jag hade ju glömt att du haft en hemsida. Kul att titta på gamla foton. Får jag ha med några av dina nyårsbilder här på bloggen?

2010-07-30 @ 10:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0