O vad vill jag säga med dessa bilder??



Jo att jag ska ut och festa lördagen den 17e juli. Jag har ju inte varit ute på gallej sen förra sommaren så det är väl dags. Jag är ju inte riktigt i svängen längre men ska anstränga mig så mycket jag kan för att inte min vän Rebecca ska tycka att jag är tant.

Jag ska:

1. Inte säga saker som att jag måste tänka på refrängen, det är ju en dag imorgon också eller klassikern, Jag ska ta det lite lugnt ikväll.

2. Min kjol ska inte gå nedanför knäna.

3. Mina klackar ska vara minst 10 cm höga.

4. Komma ihåg att lämna glasögonen hemma och stoppa in linser.

5. Inte få fåniga nostalgikickar och dansa som besatt till gamla hits som alla med Da Buzz, Grease medleyt, Razor tounge med Dj Mendez  och svenska klassiker som tex ooa hela natten.

6. Inte ha min nya fejk-louis vuitton väska som jag köpte på loppis i lördags för 5kr.

7. Inte heller ha mina svarta solglasögon med armanimärket på sidorna (29kr på Ö&B).

8. Inte ringa hem till Magnus (från statts toa) och fråga hur det går med barnen och förhöra honom om vad de ätit,om de bajsat, om de sover, när de somnade, hur lång tid det tog för dem att somna osv.

9. Inte börja gäspa vid kl 23 och sedan tjata om att jag minsann aldrig är uppe såhär länge.

10. Inte börja tjata vid klockan 00.30 att vi borde hämta våra jackor så att vi slipper köa till garderoben vid stängning.

11. Inte klaga över illamående efter två öl och tvinga alla i sällskapet att sitta och vila med mig vid ett bord i något hörn.


Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha, låter som bra planer där Kristina.

Du får säga till ifall du behöver hjälp med smink :) ställer gärna upp och sminkar dig. Såg också att du skulle gå ner ett kilo nästa vecka, vi kan promenera lite om du vill, sen får vi gå en runda ute på stan också och kolla lite, fönstershoppa och tycka synd om oss själva, för att vi inte kan köpa det vi vill ha köpt. Kommer höra av mig i veckan, kommer på onsdag :)

2010-07-09 @ 21:54:19
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Helen

Hehehe... Regel nummer 10 har jag brutit mot sedan jag blev gammal nog att gå på krogen.

2010-07-10 @ 00:15:50
Postat av: emelie

Jag tar med mig massa smink hemifrån, har färger som hade passat dig perfekt :) Jag kan alltid komma kvällen innan och testa lite först.. så får du avgöra ifall du vill ha mig som make up artist eller inte :D

2010-07-12 @ 00:40:15
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0