Badpojken



Milo måste vara världens smutsigaste unge. Det är som om han drar åt sig smuts. Han måste bada varje kväll. Något annat är inte att tänka på.

Igår var jag ju ute på och festade loss. Fast det blev väldigt lungt. Jag var trött och seg inte inte alls i partymood. Stackars Rebecca som fick parta med världens tråkigaste tjej som bara gäspade och kollade på klockan. Någon sminkning av Emelie blev det inte heller för jag fegade ur. Jag måste ha 100% kontroll. Jag minns när Rebecca skulle gifta sig för 5 år sedan och jag skulle vara tärna. Jag blev sminkad av en makeupartist och det kostade många kronor. Det slutade såklart med att jag ändrade och lade till en hel del när jag kom hem. Typiskt mig. Jag måste dock erkänna att jag är väldigt sugen på att bli sminkad inne på Makeupstore.

I alla fall så gick jag, Rebecca och Fatima till Statt. Det var 18 års gräns. Alla var verkligen jätteunga och tjejerna hade superkorta shorts , ben utan celluliter och sladdriga linnen. Killarna hade Herreys-frisyrer, pastellfärgade byxor som var upprullade och ljusa skjortor. Jag såg mintgrönt, ljuslila, rosa, gult och hallonrött på KILLAR.  Ni kanske inte tycker det är något konstigt med det men jag har ju inte varit ute på ett helt år så jag var helt chockad över att modet ändrats så mycket sen sist.  Jag blev lite starstruck när jag såg tjejen som skriver en av mina favoritbloggar. Hon såg ut som en stjärna i svart långklänning. Aida heter hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0