Badpojkarna



Klockan är 00:33 och jag och Magnus ska snart gå och lägga oss. Barnen somnade för ca en timma sedan. Jag blir tokig på att de aldrig somnar som de ska på kvällarna. Hela kvällarna går åt att söva dem. Men jag ska inte tråka ut er med allt som går galet varje kväll. Men jag önskar att jag fick lite egentid. Funderar på att bosätta mig i en enslig stuga i vildmarken ett tag. Inga barn, ingen tv, ingen dator, ingen sambo med tillhörande dragspel. Bara jag, några påsar chips och några Danielle Steel romaner. Det vore härligt. En liten stund. Sen skulle jag nog längta hem till familjen.

Det är Pip festivalen här i stan just nu och jag tycker så synd om alla campande ungdomar. Det har nog inte regnat såhär mycket på hela året men just när det är festivaldags i Karlskoga så öppnar sig himmelens portat och bara öser ner vatten. Så himla typiskt. Igår var det dock jättefint ute och vi tog en tur till lekplatsen vid stranden och badhuset. Det var ganska tomt på stranden men några sunkiga festivalbesökare hade iaf hittat dit och var badsugna. Jag tittade knappt på dem och hade inte Magnus sagt till mig att det var självaste The ark som plaskade omkring i vattnet så hade jag nog missat det. Tänk att jag höll på att missa mina gamla idoler. Magnus tyckte att jag skulle gå fram och be om autografer men det tyckte inte jag.


Kommentarer
Postat av: Tanja

Ha,ha..........ja,men du om du ser Europe bada får du gärna fråga efter en autograf åt mig! :D

Okej, jag har ju faktiskt en signerad skiva av dem men det är ju en LP-skiva! :P



Kram

2010-07-30 @ 20:57:14
URL: http://www.tanjis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0