Nyårslöften



Jag har haft ett långt blogguppehåll, men nu är jag tillbaks igen, så här efter jul och nyår. Det har varit så kallt att jag stannat inomhus i cirka två veckor och jag har blivit lite fetare, fått lite sämre hy blivit blekare än jag trodde var möjligt. Jag har även skaffat mig lite fler celluliter (som om jag inte redan hade så det räckte). Gissa vad jag har som nyårslöfte. Ja just det, det behövs ingen Saida för att fatta att jag tänker bli smal och fräsch lagom till sommaren. Vi får väl se hur det går med det. Här kommer min lista på mina nyårslöften.

1. Shoppa mycket och ofta.

2. Spara pengar till en framtida resa.

3. Få löfte nr 1 och nr 2 att gå ihop.

4. Bli bättre på att säga ifrån.

5. Gå och lägga mig tidigare på kvällarna..

6. Hemlig.

7. Röra mer på fläsket.

8. Köpa minst två nya Bh ar ( hur stavar man? behåar ? b-håar? be-håvar? bevhovar? beehårar? bevhovvar? )

9. Att lära mig stava bättre och bli bättre på att utrycka mig i skrift.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0