Liten pojke i klänning



När Milton tar studenten så blir det detta kort som ska förstoras och göras till ett plakat. Eller kanske inte. Han blir nog inte så glad på mig då.  Lille gubben, jag tycker han är så söt i klänning.

Idag är det fredag och jag har fått en riktig sovmorgon eftersom Magnus är ledig från jobbet idag. Han är just nu på stan för att hämta våra nyputsade förlovningsringar som verkligen behövde en uppfräschning efter tio års användande. Det ska bli spännande att se om de blivit som nya. Milo är på gång att lära sig krypa. Det dröjer nog inte många dagar, men gudars vad arg han blir när han inte klarar att ta sig fram. Ibland blir han så frustrerad att han slår de små nävarna i golvet och skriker så han blir röd i fejjan. Milton verkar trött. Han har bäddat ner sig i soffan där han ligger och tittat på Små Einsteins och säger inte ett ord. Han ligger bara och ser blek ut. Jag ska erbjuda honom att få hjälpa mig mig städningen sen. Det brukar liva upp honom, städkille som han är.

Nu kom Magnus tillbaks. Min ring blev så fin. Det syntes nästan inte att jag sågat i den med en brödkniv (det var många år sedan). Magnus är mallig som fan för han behövde inte visa legetimation vid dagens systembesök. -Jag ser inte ut som 20 sa han.  Skrytmåns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0