Shoppat till kidsen



Här är de nya Meandi kläderna som jag shoppade till pojkarna på klädpartyt för ett par veckor sedan. Den mönstrade plyschdressen  längst upp till vänster är dock inte från Meandi utan från Lindex (men den ville också vara med på bild). T-shirten med bilarna är inte så kort som det ser ut. Den är bara vikt. Mamma köpte blå byxorna och röda tshirten till Milton och han hälsar och tackar så mycket.

Eftersom det blir resa i maj så har jag sett till att äta duktigt och nyttigt denna vecka och desutom träna lite här hemma. Men tro inte att kroppen blivit glad och släppt av något litet kilo av tacksamhet. Nej jag har snarare lagt på mig lite. Fasen vad trött jag blir. Idag var jag så deppig att jag sket i träning och gick till Netto och köpte jordnötter, en 200 grams chokladkaka (och då snackar vi inte mörk äcklig choklad) och dessutom minttabletter. Jag är lite desperat nu. Tänkte ringa mamma förut och höra om jag kunde börja på hennes tant gympa men det kostar 650 kr och sedan måste jag absolut ha en sport bh (så att inte tuttarna växer på längden) och det blir 250-500 kr till. Så jag skippar det. Jag får fortsätta träna med youtube iklädd push-up bh under linnet. Nej nu ska jag titta på min gossip girl dvd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0