Husmodern



Jag har något svagt minne av att det en gång i tiden fanns en damtidning som hette Husmodern. Stämmer det? Förresten, visst är det lustigt att i en damtidning hittar man tips om hur man sköter blommor, recept, inredning med mera. I en herrtdning hittar man porr. Andra tidningar som mest läses av män tex de om jakt, fiske och teknink kallas inte för herrtidningar. Ja jag vet inte riktigt vart jag vill komma så jag slutar svammla om detta.

Idag är det strykning och tvättning som gäller. Milo sover förmiddagsluren just. Han verkar väldigt trött idag och är snorig. Jag hoppas att han inte blir sämre för då blir det varken öf eller lunch med brudarna imorgon. See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0