Mad men = bäst just nu



Jag har aldrig sett en serie där det röks så mycket som i Mad men. De röker inne på kontoret, på resturangen, på barnkalaset, i barnens rum när de små nattas. i sängen, vid matbordet och på alla andra tänkbara ställen. Den gravida kvinnan röker och självklart röker gynekologen medans hans patient ligger i gynstolen.  Jag som knappt feströker längre blir riktigt röksugen varje gång jag ser ett avsnitt av Mad men. Jag tänker på den gamla goda tiden i London när jag rökte i baksätet på Shanes bil eller när jag låg i sängen och tittade på tv, rökte en cigg och drack te med massa socker i. Nej nu kan jag inte skriva mer för jag ska byta blöja på Milo samtidigt som jag röker. Eller kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0