Kortaste inskolningen



Milos inskolning har gått som en dans. En tredagars inskolning blev det. I morse vaknade han nämligen och var varm och god. Lite för varm bara. Så han får stanna hemma resten av veckan. På måndag börjar allvaret. Jag har mycket jobb framöver och det ska bli så spännande. Lite träning ska det bli med, har jag tänkt. Jag är så trött på att vara överviktig och ännu mera trött på att vara orkeslös, trött och sur. Det är svårt att ta hand om två vilda busar när man inte har ork. Men nu ska det bli ändring på det. Minst tre kilo ska bort innan jul.

Kommentarer
Postat av: Helen

Har du skaffat träningskort? I så fall var? Jag borde men jag vet inte när jag ska hinna. Jobbar ju jämt.

2010-08-28 @ 10:39:44
Postat av: ENTREVISTA.

Fin blogg du har! Söt header!

2010-08-28 @ 11:39:12
URL: http://entrevista.blogg.se/
Postat av: emelie

Småttingen får krya på sig, snart kommer jag upp också för körkortet.. kommer och hälsar på er, med mormor förhoppningsvis :) Ni får ha det så bra så länge.

2010-09-03 @ 14:57:29
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0