Valborg



Idag är det valborgsmässoafton och exakt 2 veckor tills vi åker till Mallorca. Gud vad jag längtar. Nu är allt födelsedagsfirande över för denna gång. Milton och Milo hade presentkort på Leksaksaffären och igår shoppades det loss ordentligt för grabbsen. Milton fick välja vad han ville i hela affären och jag trodde han skulle välja lego men han valde faktiskt möbler till dockskåpet. Jag tyckte nog att det var lite onödigt eftersom man får väldigt lite möbler för väldigt mycket pengar. Men han ville verkligen ha nya möbler till dockhuset så det fick bli ett nytt kök och en grill med tillbehör. Han var mycket nöjd över de nya inköpen och lekte hela eftermiddagen. På kvällen gick jag, Magnus och Milton på cirkus. Det var en upplevelse. Milton och Magnus tyckte att det var jättebra. Jag tyckte med att det var bra men det kändes lite budget. Akrobaterna var duktiga och ett nummer med några busiga hundar var kul men annars var det sådär. Jag hade förväntat mig lite mer. Jag antar att jag jämför med cirkusen som jag besökte i Ryssland för typ 20 år sedan. Men det var underhållande och kvällen var riktigt lyckad. Milo (som var sjuk) fick stanna hemma och mormor satt barnvakt.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Va kul att Milton har ett dockskåp (och leker med det dessutom). Då kommer Alva gärna och hälsar på för hon älskar ju dockskåp. :)



Va skönt att åka på semester!

Vi ska åka iväg om en månad, till Kreta. Vi åker hela gänget, dvs Mattes föräldrar och Ullis m familj så vi blir ett stort gäng.



Kram

2010-05-03 @ 00:00:52
URL: http://tanjis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0