Milton 4 år



Idag fyller min stora kille Milton 4 år. Han vaknade redan halv sex och kunde såklart inte somna om. Att fylla år är ju nästan som julafton. Förra året blev det inte mycket till firande eftersom vattnet gick sisådär en halv timma innan släkten skulle komma på besök. I år ska Milton ha tre kalas så det blir firande till max. Släkten kommer idag och på lördag och söndag blir det barnkalas. Hjälp jag svettas bara jag tänker på det. Vem fyller år imorgon då? Jo min minste lille gosse.

Grattis Milton. Du är världens bästa jobbarkille och mammas fina prins.

Kommentarer
Postat av: emelie

grattis Milton :)

2010-04-20 @ 11:11:46
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Tanja

GRATTIS MILTON!



oj, jag svettas också bara jag tänker på alla kalas......är inte avundsjuk.

Men du glömde väl ett kalas? Är det inte kalas imorgon också? Eller slår ni ihop kalasen? Än så länge är ju Milo "liten" så då kanske det går bra men du kommer få ett tufft jobb med alla barnkalas och släktkalas i fortsättningen. Hujeda mig! ;)



Krama de små godingarna från mig!

2010-04-20 @ 12:30:56
URL: http://www.tanjis.blogspot.com
Postat av: Agneta Engström

Grattis Milton och Milo!



Hoppas att de får bra födelsedagar.



Agneta

2010-04-20 @ 21:37:21
Postat av: Helen

Grattis till pojkarna!!! :-)

2010-04-20 @ 21:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0