Torsdag 10/9

Idag sov vi till 7.15. Det var inga fel. Jag kom isäng sent igår kväll eftersom jag kollade på True Blood eller vad serien heter. Efter att jag lämnat Milton på dagis så har jag läst i min bok "Människohamn" som är jättebra och ätit frukost, druckit kaffe och ätit delicatoboll. Jättemysig morgon. Milo har sovit i över en timma. Jag har bestämt mig för att inte köpa något mer sexpack med delicatobollar efter att detta pack tagit slut. Ok jag förstår att det är en ganska ointressant sak att skriva om i en blogg men ni som läser denna blogg vet hur beroende jag är av mina bollar. Jag har gått upp i vikt den senaste tiden och i måndags började jag att banta. Det har gått bra hittills förutom just med delicatobollarna. Imorgon äter jag min sista på ett tag. Jag vill ju inte visa mig så här tjock för släkten när Milo ska döpas.

Sedan blir det en tur till Rebecca och Noah. Kul. Det var länge sedan vi träffades. Hoppas att Noah och Milton leker bra tillsammans. Nej nu ska jag gå på crosstraina lite. Typ en minut och sen tröttnar jag väl som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0