Pysslig mamma



Min kusin Mattias hade den goda smaken att välja söta Tanja till sin tjej. Det var ett antal år sedan. Nu har de skaffat två små barn och en hund. Tanja har även skaffat sig en blogg http://tanjis.blogspot.com som jag följer slaviskt. Hon syr jättefina barnkläder, dockor, mjukisdjur mm och är riktigt pysslig. Kolla in kläderna ovan. Plyschhoddien med molnmuddar är helt underbar och jag kan lova att det var svårt att bara stjäla fyra bilder från hennes blogg när jag ville ta alla bilder på allt hon gjort och visa. Jag blir t.om sugen på att lära mig att sy. Köpte mig faktiskt en symaskin för 5 år sedan men jag kan fortfarande inte trä på nålen. Jo nu överdrev jag kanske lite.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Oj, jag blir nästan generad. Känns skumt att läsa om sig själv................

Nåja. Jag tycker jag får så lite sytt just nu, det är lite trist men det är mycket runt omkring som ska göras.

Men vet du något lyxigt? Jag ska vara hemma varje måndag och pyssla (Yippie!) , utan barnen alltså. Fast jag får hämta dem rätt tidigt men det ska bli otroligt kul hoppas jag! :)

Idag fyller Ullis år och Alva har namnsdag. Får inte glömma det.....



Ha det så bra och tack för ditt gulliga inlägg!

Kram

2009-09-03 @ 06:58:41
URL: http://www.tanjis.blogspot.com
Postat av: Emma och Nova

Superfina saker :) Är så himla roligt att köpa kläder av någon som lagt ner tid och tanke på det också :)

2009-09-03 @ 23:25:10
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0