Party



Fy vad kul vi hade i lördags. Hela familjen var bjudna till Löfstrands på kräftfest och det blev en riktigt lyckad kväll. Kräftorna var ingen höjdare men pajerna och ölen var god. Magnus tog det lungt och gick hem tidigt och lade pojkarna medans jag och de andra tjejerna på festen gick ut på harrys. Vi fick en varsin hundralapp av Robert (undrar om han ångrar att han var så generös) så vi kunde roa oss kungligt :) Rebecca och Martin dök med upp och jag hällde i mig tre shots som var såå goda. Jag kan dock inte minnas att jag betalade för en enda av dem. Måste höra mig för med Helena vem som hade oturen att få pröjsa mina drinkar. När jag kom hem åt jag en delicatoboll och somnade och när jag vaknade igen vid klockan sex var jag fortfarande full. Som tur var så blev jag inte dålig och slapp bli bakfull, men jag varit otroligt trött och seg hela dagen. Magnus var så gullig i morse för han gjorde engelsk frukost (bacon, rostat bröd, vita bönor och stekt ägg) och te och kom upp med maten till sovrummet så att jag fick äta i sängen. Så lyxigt. Ibland kan jag knappt fatta vilken tur jag har som har en kille som Magnus.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Ha,ha......det där låter som en kul kväll! Dessutom billig! :)

Nä du,alla kan inte ha sådan tur som har en Magnus hemma! Jag blir lite avis när jag läser det där.........



Du har en award att hämta inne hos mig!Kika in.



Synd att vi inte kan komma på dopet! Hoppas ni får det toppen trevligt i alla fall.



Kram Tanja

2009-09-28 @ 00:12:07
URL: http://tanjis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0