Nya grejer



Förut var vi till coop och handlade lite och eftersom mormor och morfar var med så blev det en liten present till Milton. Matlagningsgrejer i plast fick han och nu har han gjort massa goda maträtter. Pizza var nog min favorit medans bajs inte var någon höjdare.
Magnus är ju i Rom just nu och än så länge verkar de inte ha gjort så mycket intressant. Han var inte imponerad av staden utan tyckte att Rom liknade en väldigt smutsig förort. Det ska bli kul att prata med honom ikväll och höra vad han har gjort under dagen.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Halloj!



Vad härligt med riktigt hemlagad mat! :)

Kokt bajs med kissås är väl ändå smarrigt? (Usch,jag vågar knappt skriva så utan att känna mig äcklad, haha).



Jag var också på Coop idag och såg så mysiga pyjamasar,linnen och kalsonger. Det var med Dunderklumpen på! Såg du dem? Jag skulle köpa en till Anton (pyjamas alltså) men det fanns bara för små storlekar. Vore perfekt till Milo! :)

Lite härligt Retro sådär.



Kul att höra vad Magnus tycker sen.



Ha det så bra!

Kram

2009-09-18 @ 17:46:09
URL: http://www.tanjis.blogspot.com
Postat av: Helena

Nu Kristina ser vi fram emot den där hemlagade maten ;)Kul att läsa din blogg igen, det var ett tag sen... Och så har vi lite fest på lördag om du känner för att komma bort och dricka mer en ett halv glas vin ;) Det är du allt värd! Ta med dig Magnus och barnen med om du vill med! KRAM

2009-09-20 @ 22:07:30
Postat av: Till Helena från Kristina

Å vad kul med fest. Det vill vi såklart inte missa. Jag tar nog med Magnus och barnen(eller var det tjejfest?) och lite öl. Törs mig inte på vin. Jag blev alldeles trött och seg och faktiskt lite snurrig av vinet trots att det knappt var ett halvt glas. O jättetörstig blev jag med. Herregud man kan ju tro att jag aldrig druckit alkohol förut.Tur att det är krypavstånd från er till oss :)Hoppas din vecka blir bra och utan uppskurna tandkött och annat blod och slamsor.

Kram K

2009-09-21 @ 22:56:28
URL: http://kristinamille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0