Me&I kläderna har kommit



Jag beställde två fina plagg till Milo från Me&I och igår kunde jag äntligen hämta ut dem. Jag blev så nöjd. Jag blev dock inte lika nöjd när jag tittade på fakturan som följde med i paketet. Eftersom jag inte kunde gå på meandipartyt så skickade jag med en beställning med Emma. Tack Emma för att du fixade så att jag fick kläderna hemskickade. Nu ska jag försöka spara mina slantar för i oktober ska Emma ha meandiparty hemma hos sig och då får jag inte missa det. Då blir det Miltons tur att få lite nytt och fräscht.

Den fjärde oktober ska Milo döpas. Jag ska fixa inbjudningskort i början av nästa vecka.

Jag tror att jag håller på att bli sjuk (svininfluensan kanske). Lite ont i kroppen och segtrött. Aptiten är det dock inget fel på. Fast det var det nog ingen som trodde heller.

Kommentarer
Postat av: Helen

GUUD VILKA SNYGGA KLÄDER!! Särskilt bodyn. Helt i min stil. Synd att allt snyggt ska vara så dyrt och är det billigare så blir kläderna förstörda i tvätten efter typ en gång.

2009-09-06 @ 01:08:06
Postat av: Tanja

Halloj!

Jag gillade verkligen mönstret på bodyn! :)

Han blir tuff i de där kläderna, du får visa en bild sen.



Men du, den 4:e Oktober var inte ett bra datum.........suck..........jag och Matte (och två kompisar) ska åka till Barcelona den 1-5 oktober!

Ha det mysigt, äta gott och givetvis spana in Zlatan!

Såg du matchen igår? Nej,jag trodde inte det........ ;)



Kram Tanja

2009-09-06 @ 18:40:45
URL: http://www.tanjis.blogspot.com/
Postat av: Carin

Fina kläder!

Jag vill också gå på visning, tror du jag kan få följa med? :-)

2009-09-06 @ 20:57:01
Postat av: Emma och Nova

Lånar din blogg Kristina och svarar Carin :D Självklart får du också komma! Det blir den 20:e oktober kl 19 :)



Nova hade sin stadstunika på sig idag och hon var sååå fin i den :) Hittade ingen jacka till henne idag så imorgon får det bli LillaW för där vet jag att det finns en snygg :)



Kram

2009-09-07 @ 01:06:38
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Carin

Tack Emma! :-)

2009-09-07 @ 07:29:06
Postat av: Till Carin från Kristina

Hej Carin. Kul att du blir med på meandi. Hur är det med er? Är ni friska och krya? Säg gärna till om ni ska på baby cafe nån gång. Jag var där förrförra veckan men det var inte så kul utan dig och ulrika.



Kram K

2009-09-07 @ 09:10:04
Postat av: sofie

hej tackar för att du kom på mitt blingoparty=)

2009-09-08 @ 22:33:38
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0